Popcorn, Film och Mys.

Ja då var denna kväll snart slut. Jag har precis sagt godnatt åt min son. Han ligger och är hur nöjd som helst med att få sova i en ny säng :)

Efter att vi ätit middag så såg vi på Tzatziki, Morsan och Polisen. Lilleman satt klistrad :) Sen så hade jag poppat popcorn så det satt vi och tuggade i oss. Nu blir det en lugn kväll för mig. Är trött och slut så ska nog inte göra vidare mycket. Läsa en bok eller bara ligga och surfa. Får se vad jag hittar på.

Imorgon är det Lördag och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på alls. Men vi kommer vara ute om det nu inte regnar. Men det får vi hoppas att det inte gör. För vem tycker om regn? Inte jag i alla fall. Ska försöka fara och handla lite mat, blir nog willys inne i stan skulle jag ta och tro. Det är så pass mycket billigare att handla där så det är värt besväret att åka dit.

Nej nu ska jag ta och läsa lite tror jag.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0