Promenad

Blir en promenad på en liten stund och efter det ska jag ta mig en dusch eller ett bad. Sen ska jag bädda ner mig och läsa min bok. Har legat och läst i 1½ timme nu men känner att jag behöver komma ut och röra på mig lite... Så en promenad blir alldeles perfekt. Kanske jag promenerar till mina föräldrar och fikar lite och sen promenerar hemåt igen. Får helt enkelt se åt vilket håll det blir ;)

Har inte varit någon bra period för min blogg alls, men att blogga är ju inte hela livet liksom ;) Finns ju viktigare saker. Får bättra mig och ta tag i detta med bloggen. Men alla har vi ju sämre eller bättre perioder ibland. Och när man har vart sjuk  har man ingen vidare lust med någonting alls.

Imorgon ska jag jobba och jag riktigt längtar. Man blir ju less på se lägenhetens väggar när man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0