Solen är underbar :)

Solen skiner utanför mitt fönster och jag är riktigt pigg :) Sitter och väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan gå till bussen. Tänk att jag för det mesta har en hel del tid över på morgonen. Skulle kanske använda den till att sova lite mer? Men men, skönt att kunna sitta ner och känna lugnet innan jag ska iväg och jobba.

Skönt med fint väder, jag blir så mycket piggare fast jag inte sover mer timmar än annars. Men det är väl det som är tjusningen med sol, den ger energi. Idag efter jobbet blir det hem och laga sig middag och efter det ska jag iväg och träna fotboll :) Ska testa och känna hur det känns, gör ju inte ont när jag går på den. Men den är öm när man är och petar på fotknölen. Men det är ju min vänsterfot och den använder jag ju inte....Tur det ;)

Hoppas alla har en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0