Biverkningar eller inte...

Tisdagmorgon och jag och sonen håller på att göra oss färdiga för att gå iväg. Sonen till skolan och jag till jobbet. Idag är vi inbokade för vaccination. Fler och fler blir sjuka här uppe och fast man vaccinerar sig har man inte fullgott skydd förrän efter 7-14 dagar efter att man fått sprutan.

Nu är en jag umgicks med när jag var sisådär 8-12 år i stugan, om somrarna inlagd på Sunderby Sjukhus. Ligger i repirator sist jag hörde något. Dubbelsidig lunginflammation till följd av Svininfluensan. Han är ett år yngre än mig. Jag hoppas verkligen att han klarar sig. Läget var stabilt igår och det var skönt attt höra.


Vet att jag inte bloggade igår men hade ingen skrivlust igår.Jag ska ju skriva när jag har lust :P

Nej nu sla vi gå iväg mot skolan :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0