Fotboll ute ikväll

Ja det blir träning ikväll, plusgrader och ingen snö :P

Jo, började ju med ett par nya strumpor igår... Färgen på dom blir en typ av turkos-blå och svart. Sitter och väntar på att min middag ska bli klar... Är hur hungrig som + att jag faktiskt måste äta mat innan träningen. Får hoppas jag hinner äta innan bussen går. Annars får jag väl ta bussen som går 15 minuter senare.


Fredag närmar sig och jag längtar massor. Inte bara för att det blir helg och man får vara ledig 2 dagar, utan för att det är personalfest på jobbet med god mat och en massa annat roligt. Ska försöka skriva lite mer sen ikväll när jag kommit mig hem...
Huvudet är trött men kroppen är pigg :P


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0