En lång dag är över

Sitter nu här vid min dator och lyssnar på skön musik. Kom hem för en liten stund från jobbet och satte igång en tvättmaskin och kollade posten det första jag gjorde. Inte ett enda papper från försäkringskassan ännu. Måste nu ringa och efterlysa dom. Dom ska ju kommer med automatik för det går över från chefens system till deras system efter 14 dagar och det var ju ett bra tag sen nu...

Funderar på vad jag ska göra mig till middag. Har ju inte direkt någon inspiration att stå och laga mat till mig själv precis :S

Hoppas på middagsgäst imorgon eller på torsdag :P

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta :)

Ha en fortsatt bra Tisdag :)

Kommentarer
Postat av: martina

Tack för hjälpen...är inte säker på att jag hängde med riktigt..men jag testar mig fram...



Går ju att skriva direkt i bilden oxå (fast då får man ju göra om det varje gång). Men funderar på om det blir samma som vattenstämpel..går väl ganska lätta att måla över om man vill...

2009-10-20 @ 21:01:08
URL: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0