Hemma och nannar kudden är tanken

Nu är man hemma från Kiruna. Känns konstigt men samtidigt skönt komma hem och sova i sin egen säng. Kommer bli tomt när Jon åker till sin pappa.

Har varit en toppen semester och den är ju inte slut riktigt ännu.

Är rätt trött nu så blir inte annat än lägga sig nu fast jag har massor att göra. Är jag vaken senare när tvätten är klar hänger jag den annars får den vänta till imorgon.

Jag har börjat sticka på min sons ena strumpa nu och den är nästan halvvägs. Så den borde jag hinna klar imorgon och sen börja på nästa. Men allt beror ju på vad jag hittar på för något.


Ha det så bra mina kära vänner i norr och söder.

Kram och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0