Semesterbilder från Kiruna


Jon på tågresan upp :)



Pontus och Jon myser :)


Fikar pepparkaka, dricker saft och bygger pärlplatta i Jenny och Jockes kök :)



2 Pojkar som leker för fullt :)



Lyckliga pojkar med grön färg i håret. Pontus skulle ha kalas :)



Jon vässar sin Star Wars Penna som han blev glad när han fick :)



Ute och leker i snön i Järnvägsparken :)



Jon tyckte det var jättekul :) Fast det syns nog inte för han var rätt trött...



Klas Klättermus eller är det Jon som klättrar och leker för fullt?



Nu kommer det lite bilder från en kvällspromenad med Jenny :)













Tyvärr är kvaliteten inte den bästa på denna bild. Min Extra blixt fick slut batteri så gjorde det bästa av situationen så att säga. Detta är en bild på Kirunas gamla brandstation.


Nu får det räcka med bilder.

Har suttit och gjort del 1 i mitt fotoprojekt och det tog sina timmar. Har även stickat klart en strumpa. Nu ska jag ta och äta lite rester och sen ta och göra mig klar för att fara iväg. Ska åka till Boden ikväll. Så kommer hem imorgon. Så får jag se vad jag gör imorgon. Borde fara och träna fotboll :P

Ha en bra Lördag mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0