Från toppen till botten...

Ja nu har man varit sjuk också.
Fick feber på Jobbet i måndags.... Så jag har legat och snorat och hostat och haft febertoppar. Så därför har jag helt enkelt inte orkat skriva något på bloggen :S
Hur som helst var ju förra helgen toppen... Sen blev det en bottenvecka men helgen har varit helt okej... Grillat korv och tagit det lugnt och kurerat mig rejält för att klara resten av hösten. Jon är hos mig nu och det är helt underbart. Just nu väntar vi på att middagen ska bli klar. Sen är det sängen som gäller för min son.
Ikväll blir det chips, dip och tv eller film :)

Imorgon är det jobb som gäller. Planering i dagarna 2 så både Jon och jag får lite sovmorgon :)

Så nu är det bara ställa alarmet och hoppas man orkar upp. Men har då somnat väldigt tidigt i helgen så det är nog inget problem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0