Jag vill ha Fredag idag :)

Nu tycker jag det ska vara Fredag eftermiddag. Mina kära vänner kommer ner från Kiruna:) Yippie! Ska bli riktigt trevligt.
Så nu städar jag och gör det lite fint hemma. Kan ju inte har det hur som helst hemma. Men på Lördag ska jag iväg och vara barnvakt en sväng till min systers tvillingar. Men sen så är hela helgen fylld med massor med trevliga saker. Spela monopol, äta gott och surra massor. Kanske se någon film. Men på Söndag åker dom hem igen. Men jag får ju träffa dom igen i slutet på oktober.
Sen på söndag kanske man får träffa han med stort H. Älsklingen ;) Allt beror på när han kommer hem. Hade fått följa med men hade ju lovat bort mig som barnvakt. Och sen så träffar jag ju inte mina vänner från Kiruna så ofta.

Min dag har varit toppen och morgondagen kommer gå fort för det är full rulle på jobbet.
Ha en bra kväll allesammans för nu ska jag fortsätta städa...

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

härligt!

2009-09-19 @ 01:37:27
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0