Ölglas i Kristall

Ja då tänkte jag börja med att göra lite reklam för en annons jag kommer lägga ut på antingen tradera eller blocket. Vet inte vilken jag ska välja.

 

Jag säljer nu min kompletta samling av World Cup History Collection av ölglas i kristall.

Det är 6 st glas. Fotbolls-VM 1986-2006. På glasen är det graverat med årtal, i vilket land det utspelades samt resultaten från kvartsfinalerna, semifinalerna och finalen. Finns chatull att förvara glasen i. Glasen är i mycket gott skick då jag aldrig har använt dom.

 

Så detta passar perfekt till dig som är en sann fotbollsälskare och tycker om att dricka öl.

Pris: 2000 kr
+ frakt. alternativt att du hämtar glasen hos mig.
Om någon är intresserad så lämna eran mailadress när ni skriver ett gästboksinlägg :)







Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

liiite för fint för mig kanske ;)

2009-09-01 @ 20:13:35
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: karro

vilka fina glas, vet en herre som skulle gilla demhehe

om de inte vore för att vi hade så många glas redan så hade jag nog slagit till.

2009-09-03 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0