Stora killen

Stora killen han blir bara större. Nu upptäcktes det att det är på gång 2 tänder. Vad det är för tänder vet jag inte. Om man redan fått 6 års tänderna, vad är det då för tänder som kommer?
Inte konstigt han har vart dålig i magen och haft feber lite då och då och att snoret rinner för det mesta. Det är väl som med små barn som får sina tänder? Att man kan bli hängig?

Jag har pluggat varje eftermiddag efter jobbet men nu orkade jag inte mer ikväll. Blir väl att läsa det sista i Nk boken när jag går och sover.

Har idag räknat 3 dagars matte samt påbörjat en labbrapport. Så jag tycker jag har gjort nog. Är i valet och kvalet om jag ska stanna hemma från buggen på Blackis imorgon för att plugga och orka med fredagens festligheter med middag och livemusik och hotell. Imorgon efter jobbet ska jag komma ihåg att gå köpa en 50 års present. Det är ett måste annars blir det stressigt på fredag.

Nu är det film som gäller känns det som.

Har ju massor jag inte sett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0