Aj aj aj.. Det bultar och det bankar...

Jo visst, jag är kär, men nu är det inte därför det gör sååååå ONT!
Jag vet visserligen inte vad problemet är och jag borde ta reda på det, fötterna värker så jag blir galen, höfterna vill inte vara med och för att inte tala om mina knän. Jag borde verkligen ta tag i detta nu, jag började ta tag i det när jag gick på min förra vårdcentral men har nu bytt till en annan och hittills är jag nöjd. På min förra vårdcentral gissade dom vad det kunde vara men dom försökte inte ens ta reda på det....
Eftersom det inte ständigt gör så här ont hela tiden så har jag försökt ignorera det, men jag borde nog inte göra det längre...
Nej nu måste jag försöka bege mig mot jobbet...
Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0