Läkarbesök idag

Det gick väl både bra och dåligt. Fick lämna nya prover, på TSH, T3 och T4. Samt att läkaren grundligt undersökte mina fotleder och det var inte något lovande direkt. Fotlederna är svullna och riktigt irriterade trots kortisonbehandling och vila sen jag var hos läkaren sist. Så nu har jag fått remiss till röntgen men det lär ju ta tid innan jag får den. Jag har fått börja äta Levaxin på grund av underproduktion i Sköldkörteln. Så därför tog dom alltså TSH, T3 och T4 för att undersöka varför min sköldkörtel har börjat bete sig konstigt.
Så ni kan alltså räkna ut vad som var det dåliga med läkarbesöket, Jo jag har förbud på att belasta fötterna!!!
Alltså är jag rätt isolerad här hemma mest hela tiden. Sitter och ser film med fötterna i högläge, eller läser en bok i sängen eller löser korsord. Men min syssla jag sysslat mest med den senaste tiden är att sova för jag har varit så ofantligt trött men ändå haft så svårt att sova. Men det beror ju på värken det :S
Nästa vecka någongång borde jag få svar på proverna.
Jon kommer till mig på torsdag, så mysigt och tyvärr så är han bara hos mig till på tisdag kväll för sen på onsdag sätter han sig på planet till Stockholm för att fira jul med sin pappas familj.
Men min jul kommer bli bra ändå :) Bara nu älsklingen kommer sig hit, han är för tillfället billös men han jobbar på den frågan för att lösa det. Det är bara tänka positivt så brukar det mesta lösa sig :)
Firar lilla julafton med Jon och föräldrarna mina och lillebror, storasyster, nils och tvillingarna nu på Lördag. Hoppas bara jag slipper känna mig så sliten som jag känner mig just nu.
Puss och kram till er som känner att ni är värda det :)
Och en extra puss och bamse stor kram till min älskade Mats som just nu är på väg hem från sitt jobb.
Jag älskar dig (L)

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 08:53:26
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Sondreerica

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-07-20 @ 14:12:53
URL: http://sondreerica.blogfuture.com
Postat av: Sondreerica

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-07-20 @ 14:13:04
URL: http://sondreerica.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0