Lördag men vad gör det

När jag ändå bara ligger och saknar min älskling så jag blir galen. Han myser på för fullt med sina två prinsessor i helgen och jag, vad gör jag? Jo jag ligger här i min säng, rakt upp och ner och gör precis ingenting. 
Fixar och trixar lite med min facebook, mer än så gör jag inte. Huvudet bankar och jag vet inte varför. Skulle tro det är för att jag fortfarande är lika trött som jag var igår innan jag somnade.
Min älskling säger att jag ska tänka positivt och jag tänker positivt. Men fort är det gjort så går jag där och ser ledsen ut. Jag vill ju vara en glad och sprallig tjej, gå omkring och sjunga och le. Det är mer likt mig. Ni som känner mig vet ju att jag sällan går omkring och surar. Men nu har någon stulit Eva-Marie, jag vill gärna ha tillbaka henne.
JAG VILL VARA GLAD IGEN!! JAG VILL INTE KÄNNA MIG SOM VÄRLDENS SÄMSTA PRECIS HELA TIDEN!!!!

Mats, han gör verkligen allt för att jag ska vara glad och lycklig och det är ju inte där problemet sitter. Han får mig att skratta och le och han gör mig verkligen lycklig på alla plan.
Vad är det då som gör att jag bara vill gömma mig och inte komma fram igen?
Ja, det är alltså Lördag idag och normalt brukar jag njuta av helgerna men nu känner jag ingenting. Är inte ens skönt med helg. Men det hjälper ju inte att bara ligga i sängen hela dagen, jag måste ta tag i denna dagen också. Har lite att göra faktiskt så det är väl bara att sätta igång egentligen. För nu är det bara 13 dagar kvar :P
Älskar dig Min Mats.... Utan dig vore det ännu mörkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0