Svisch...

Så har julen varit och farit, snart är det Nyår. Fullt hus här hos mig och det är helt underbart :) Me lika it a lot :)
Nu till det tråkiga, jag har fortfarande förbannat dåligt i fötterna, Jon kom till mig i Tisdags och vad händer, Jo stackaren har Körtelfeber!!! Inte roligt alls men jag hoppas han blir frisk fort.
Idag ska jag till läkaren. Har varit sjukskriven 4 veckor nu och jag är gode less!! Men det blir inte bättre i kroppen så vad göra?
Inväntar alltså att klockan ska gå så jag kan åka till doktorn. Min snälla pappa skjutsar mig :) Och min älskade Mats är hemma här med barnen och väntar på mig.
Nyår blir inte riktigt som vi tänkt oss. Tanken var att vi skulle åka till Mats pappa och Britt. Men blir inte riktigt så, Mats åker med sina flickor så dom får träffa sin farfar och Britt. Jag och Jon stannar hemma och kryar på oss. Blir tomt hemma och jag kommer sakna älsklingen min men han blir ju inte borta så länge.
Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0