Tänk, tänk, tänka

POSITIVT! Det är vad jag måste göra nu, annars går det ju verkligen inte framåt här.
Om det ska bli bra så är det ju en förutsättning att jag tänker Positivt, annars blir det bara en ond cirkel av alltihopa.
Tack älskling för att du påminner mig om de små ljusglimtarna som faktiskt finns :)
Och tack älskling för att du orkar stå ut med mig. Jag är tydligen inte så hemsk som jag tror att jag är.
Ligger i min säng och funderar på vad jag ska stoppa i mig för god middag, har nämligen inte ätit middag ännu men Jon har ätit middag. Är sugen på en burgare med pommes men det är bara glömma!!
Någon som har bra matförslag? Inte så att jag orkar ställa mig och göra världens lyxmat denna tid på kvällen men något måste man ju äta. Inte för att jag har någon vidare aptit, men för att bli frisk måste man äta, och då äta nyttigt!
Det är inte roligt att känna sig så här nere, för jag vill verkligen inte känna mig nere. Jag brukar ju sprudla av positiv energi och vara glad och le. Men vem har stulit mitt leende nu? Jag efterlyser det!!!
Oj vad jag har bloggat idag, men det känns bättre efter att man har bloggat. Så är det bara, det är skönt skriva av sig.
Jag älskar er alla nära och kära.
Tack än en gång älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0