Lilleman krasslig

Ja då ringde dom från skolan idag. Lilleman har inte ätit på skolan idag och han var alldeles likblek i ansiktet. Nu sover han den lilla sötnosen. Han får sova tills han vaknar. Uppenbarligen var han trött. Han har inte ätit mer än ½ smörgås på morgonen och juice till det, han ratade yoghurten :S Sen har han ätit ett äpple och rivna morötter på skolan mer än så är det inte. Så få se vad det är på gång. Än så länge verkar det då inte vara magsjuka. Peppar, peppar, det vill vi ju inte ha.

Jag är trötter och har gjort lite nytta hemma. Ska fortsätta göra nytta bara tvätten blir klar. Sen ska man ta hand om lilleman så klart :)

Har inte så mycket att skriva men upptäckte att det är längesen jag skrivit på min blogg så det kunde vara dags att göra det.

Buggen går framåt, men svårt är det :P

Ha en fortsatt bra vecka, det ska jag ha trots att Lilleman är krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0