Torsdagsdans

Idag är det torsdag och jag ska snart iväg och jobba. Känner på mig att det blir en toppen dag :)

Sitter här vid datorn och äter min frukost och lyssnar på musik. Snart är det dock dags att gå fixa håret och sminka sig. Kan ju inte fara iväg och se ut hur som helst :P

Efter jobbet idag är det jag som sätter mig på bussen till min syster och väl där ska jag busa med tvillingarna :) Tänk snart fyller dom 1 år, vad tiden går fort.
Sen kl 18 ska jag på Torsdagsdans. Dom har lite lugnare tempo kl 18-19 för oss som är nybörjare. Sen kl 19 så är det dom som är lite duktigare på dansa. Men vi som är nybörjare får stanna kvar även då så klart. Så jag ser fram emot denna kväll.  Ska bli roligt :) Trodde inte det skulle vara så här roligt att lära sig dansa bugg men vad fel jag hade. Det är det roligaste jag har lärt mig på flera år :) Sen lär man känna nya trevliga människor.

Nej nu måste jag börja sätta lite fart så jag slipper springa till bussen sen.

Puss och Kram mina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0