Trött tisdag :S

Har sovit jättedåligt inatt, vet inte varför men jag har gjort det. Ska strax gå till bussen men jag kände att det var dags att blogga :)
Var ju några dagar sen sist. Antingen hinner jag inte blogga eller så har jag ingen lust att blogga. Jag bloggar ju inte för någon annans skull än min egen.
Denna vecka kommer springa iväg känns det som. Idag jobbar man sent, eller jobbar till 17.30, jämfört med mina vanliga tider som är 14.45 eller 15.45. Imorgon ska jag till min älskade vän Veronica och hennes rara familj. Vi ska ha roligt har vi bestämt. På torsdag ska jag till min syster och gå på torsdagsdans och träna bugg :)
Sen helt plötsligt är det Fredag och då ska jag hämta Jon från skolan. Rackarns vad roligt vi ska ha i helgen. Undra bara vad för roligt vi ska hitta på. Sen får vi ju annat besök också :) Är det fint väder tror jag vi ska fara in till stan på skridskobanan som går runt udden. För då kan vi promenera där och Jon åka skridskor.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar så jag slipper springa till bussen.

Hoppas alla får en fin Tisdag.


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0