Trötta fötter

Idag har jag riktigt trötta fötter. Jag var ju på Torsdagsdans igår och det var riktigt kul. Det är där man lär sig att verkligen dansa bugg. Det var jättesvårt men roligt. Man såg nog ganska rolig ut, men när man kan det där så då är det ännu roligare. Så nu ska jag fortsätta kämpa på med buggen så jag blir ännu bättre.
28/2 så ska jag på Dans här där jag bor, har väl bara 400-500 meter dit promenadvägen. High lights kommer och spelar :D Det är Luleå Bugg och Swing som anordnar det :)

Nu måste jag sätta fart med mina mackor och mitt Te för annars missar jag skjutsen idag. börjar 45 minuter tidigare idag.


Ha en bra helg.

Woohoo... Jon kommer och det är fredag :)
Sen får vi besök denna helg också. Jon kommer bli glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0