V.A.B

Ja nog hade jag hellre jobbat vill jag lova. Så roligt är det inte att ha en krasslig son. Han har haft 40 i feber till och från under veckan. Just nu är han feberfri men ska inte ropa hej förrän han verkligen är pigg. Han är fortfarande jättesnorig och verkar inte riktigt pigg ännu. Har lärt mig att det är bättre han får bli helt frisk så håller han sig friskare under våren istället för att chansa och skicka han till skolan. Han hade feber när han somnade igår så idag var det ingen tanke på att skicka honom till skolan.

Har ju inte bloggat sen söndag men jag har inte haft så mycket att skriva heller i veckan då jag bara varit hemma och tagit hand om min älskade Jon.

Påsken verkar bli toppen, men vädret vet jag ju ingenting om ännu. Men den ska spenderas förhoppnings på skoter tillsammans med trevliga och älskvärda människor. Ni som vet vad jag talar om kan ta åt er :P

Jag är lite kryptisk på min blogg, jag vet det. Men ni som känner mig riktigt väl vet vad jag talar om och vet också att i sinom tid kommer det hända saker på min blogg.

Hoppas ni håller er friska nu.

Kram till er mina nära och kära :) Jag tänker på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0