Äntligen Fredag

Då var det äntligen Fredag igen :) Dagarna springer iväg, även helgerna springer iväg, men det måste ju vara för att jag har så roligt på jobbet och på min fritid.
Jag kom inte med på buggkursen jag sökte in på :S Surt som fan, hade ju sett fram mot det...

Tack Karro för att du tipsade om vart man kan köpa det där teet :)

Snart dags att göra sig klar för att fara till jobbet, så här sista arbetsdagen för mig denna vecka.
Jag har upptäckt att jag tycker om att vara färgglad! Måste bero på mitt glada humör, förut sprang jag inte omkring i chockrosa, knallblått och mycket mer. Då ville man väl vara mer diskret.
Men så trevligt att känna sig som en solstråle. Livet känns mycket roligare när man känner sig som en solstråle :)

Ska bli en mycket trevlig helg och Måndag är det dags för att vara Make Up Modell och sen nanna kudden hos Elena :) En kväll med mycket skratt lär det bli. Som alltid när jag och Elena umgås.

Vaknade före 4 idag :S Inte alls roligt men kunde inte somna om. Jag somnade dock rätt tidigt igår så det beror säkert på det.

Nej nu blir det göra lite nytta innan man ska dra iväg.
Ha en bra dag allihopa och en fin helg, kan hända jag bloggar lite i eftermiddag innan jag drar.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0