Bästa Julen och Nyåret på riktigt länge

Spikmattan har använts flitigt :) Den har hjälpt mig mycket och gett mig nattsömnen tillbaka :)

Nyårsafton spenderades på Hertsön och det var mycket trevligt :) Sen blev det en sväng förbi mina föräldrar på kvällen. Men innan klockan slog 00.00 så sov jag. Jag var riktigt trött med andra ord.

Helgen har varit mycket bra, vi har varit på Leos lekland och myst på här hemma. Ätit god mat och haft det trevligt :)

Blir en lite konstig arbetsvecka med en röd dag mitt i veckan. Imorgon blir det att åka till jobbet redan 06.11, fy vad tidigt men rackarns vad bra med övertid :P 

Har liksom inte haft nån inspiration till det här med bloggandet men ska väl försöka komma igång med det. Kommer väl allt eftersom skulle jag tro.

Vecka 2 får jag veta om jag kommit med på buggkursen.

15 januari har jag sökt semester och jag hoppas jag får den beviljad. Jag ska på begravning :S Inte det roligaste men jag känner att jag verkligen vill vara där för min vän Veronica.

Nej nu ska jag göra nytta.

Puss på dig där ute snygging :)

Kommentarer
Postat av: Karro

Kom bara i håg maxtiden 5 timmar efter nyår.



Är det bugg nybörjare du tänkt börja?

2010-01-03 @ 21:47:14
Postat av: LaMari

Hej, det var längesen vi skrev till varann! Spikmatta ja, det är helt underbart! Jag sover jättegott när jag legat på den innan sovdags. Enda nackdelen är att jag svettas som en gris på natten, men det måste vara ett tecken på att den gör nytta! Kram

2010-01-05 @ 22:47:38
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0