Dags för tjejkväll efter jobbet.

Ja då är det huxflux Onsdag redan :) Gör mig absolut ingenting. Har så mycket att se fram mot. Ikväll är det tjejkväll hos Elena :) Jisses vad jag kommer få skratta, det känner jag på mig. Så ikväll sover man borta och får lite närmre till jobbet på Torsdag.

Sen nästa steg är Fredag och då är det begravning :S Fy det är inte roligt men det ska bli skönt för att då känns det mer definitivt på något sätt. Sen på Fredag hämtar jag Jon från skolan. Ska bli så skönt ha honom här igen:) Blir att hitta på roliga saker i helgen, men hoppas det är fint väder så vi kan vara ute. Inne är man nog mycket ändå.

Har inte så mycket skriva idag som igår märker jag. Men tösen här, är lika lycklig och glad för det :) Glädjen som finns inom mig kan aldrig ta slut känns det som.

Nu ska jag fortsätta njuta av mig tekopp och sen fixa håret. Sen är det bara vänta tills det är dags att gå till bussen :)

Ha en bra dag kära vänner och alla andra därute :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0