Forsmans India Chai Latte

Är absolut det bästa TE jag druckit :) Tack lillebror för att jag fick det i julklapp. Det är ett mycket gott mjölk te :) Nu sitter tösen dock här och funderar över vart man köper det, för det börjar sina i sin förpackning...

Onsdag idag :) Tjejkväll med Elena hos mig. Jon är med på ett hörn också. Vi ska ätaa nåt gott och sen bara ha tjejsnack och förmodligen skratta järnet som vi alltid gör.

Inatt har jag sovit hela natten :) Helt underbart skönt men nog är det tomt i sängen :S Men men, det ordnar sig :)
Känns som att inget kan sänka mig, jag går och ler, skrattar lätt och är lycklig. Känns så skönt att må så här bra :)

Och med dom orden får det vara slutskrivet för idag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: karro

teet finns på kvantum.

det är kravmärkt.

2010-01-21 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0