Fredag, Junior kommer och buggkurs

Och idag hämtar jag Jon från skolan :)

Inte nog med att jag är jätteförkyld så nog är det 24 minusgrader ute :S Men skönt att jag får skjuts till jobbet idag av en kollega, fick skjuts till jobbet igår och även hem från jobbet igår. Jag blir ju bortskämd :P

I helgen ska vi gå på stan en sväng, sen blir det nog Leos lekland i helgen och sen kanske vi far till Veronica med familj på Lördag eftermiddag så får Jon leka med hennes son och vi får surra lite :P Men det beror lite på hur pass förkyld jag är, ska surra med henne i eftermiddag och höra vad hon säger.

På Söndag är det dags för Bugglektion nummer 2 :) Det ser jag fram emot bara jag blir lite bättre tills dess.

Räknar ner till timmarna tills det blir eftermiddag. Jag är så glad och lycklig. Kan inte förstå hur det kan ha blivit så här? ;)

En annan sak jag just kom att tänka på, jag har ju alltid haft svårt gå upp i vikt, men inte nu. Jag har varit smal som en sticka och nu har jag gått upp till min matchvikt igen som jag hade innan jag blev gravid 2002. Det har tagit mig 8 år att gå upp till 56 kg. Men nu är det ju så att jag kan ju inte gå upp mer för då får jag ju svårt få på mig mina kläder. Men är man glad och lycklig och mår bra som jag gör, så klart man får aptit på livet och då är det naturligt att man går upp i vikt istället för ner som det har varit förut.

Tacka alla vänner för att ni finns där för mig :)

Jenny, jag saknar dig gumman. Massor ska du veta. Du är guld värd för mig gumman, älskar dig :)

Veronica, du har funnits för mig i alla dessa år vi känt varandra trots att det var något/någon som kom emellan, kommer aldrig hända mer. Ingen ska få förstöra våran vänskap. Jag älskar dig vännen min :)

Elena, du kom in i mitt liv som en frisk vårvind trots att det är vinter och kallt. Du betyder mycket för mig och du duger som du är. Du ger mig alltid ett gott skratt :) Ti amo mi amiga bonita :P

Jag är så lycklig och det finns många anledningar till det och jag kommer vara lycklig resten av mitt liv. Tänk att lilla jag har börjat tänka så positivt trots att jag sitter här med världens dunderförkylning, det är absolut inte likt mig.
Men ingen idé tycka synd om sig själv, det gör ju inget bättre :) Det har någon lärt mig och den som känner sig träffad kan ta åt sig ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0