Fredagmorgon

Jag har sovit riktigt dåligt i natt. Antingen beror det på begravningen idag eller så beror det på att jag kommer bli sjuk eller liknande.
Jag som sovit så gott hela veckan.
Hur som helst så idag är det begravning men före det ska man göra sig i ordning och få på sig lite kläder, äta frukost och sen invänta skjutsen till kyrkan. Usch vad jag gruvar mig för denna förmiddag, inte alls roligt :S

Sen efter det är det bara åka hem och försöka sova en stund, sen hämta sonen från skolan. Så underbart det ska bli att få hem honom igen efter 1 vecka borta hos sin pappa.
Sen blir det Ica Maxi på Kvällen så vi får oss nå mat så vi har något äta :P Kan ju vara en fördel skulle jag tro.

Nå ja, nu ska jag ta och börja göra mig klar för dagen.


Kram på er mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0