Minus 29 grader :S

Ja jag säger då det. Minus 29 grader utanför mitt fönster. Det är inte direkt sommarvärme här längre. Hade varit grymt skönt ligga i en soffa framför en öppen spis istället. Men det kan man ju fortsätta drömma om.

Ska iväg och jobba idag då det är vanlig vardag. Men vaknade lite väl tidigt så har inte ens klivit upp ännu.

Igår så var det ju trettondagen och jag och Jon blev bjudna till Elena. Oj vad kul både jag och Jon hade. Vi åt middag där och det var väldigt gott. Tack så mycket Elena för en mycket rolig och trevlig kväll. Skrattade hur mycket som helst :)

Snart Fredag och då drar jag. Skönt det ska bli att komma bort från stan. Kommer bli en fantastisk helg. Bara det skulle få bli lite varmare ute. Tycker det räcker med 5-10 minusgrader. Det är ju det mest optimala.

Har inte vidare mycket skriva just nu

:)

Kommentarer
Postat av: LaMari

Hej igen, Jag misstänker oxå att det är spikmattan som ger svettningarna. Men å vad skönt det är, man blir verkligen helt avslappnad.

Kram Laila

2010-01-07 @ 18:29:59
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0