Ny dag, Nya utmaningar.

Måndag morgon och jag strålar som en sol :)

Jon är pigg och vaknade samtisigt som mig. Skönt slippa tvinga upp han ur sängen. Just nu så ser Jon Tv, jag sitter vid min dator och dricker te. Nu är det dags för Jon att prova att gå till skolan själv, han har gjort det någongång men nu ska han få gå varje morgon till att börja med så får vi se sen hur han får göra på eftermiddagarna.
Ansvar föder ju mognad så det är bara positivt :)

Det är dags för en ny arbetsvecka och jag känner att det kommer bli roligt :)

Hoppas alla får en fin Måndag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Kumaiyulina

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-06-28 @ 08:54:38
URL: http://kumaiyulina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0