Storstädning

Ja då var det hux flux Tisdag.
Det gillar jag, en dag närmare Fredag då Jon kommer:) Helgen har vart toppen, det var dock jävligt kallt där jag var. Har haft det toppen bra. Kan inte alls klaga. På söndagen var vi på barnkalas och efter det var jag på buggkursen, första gången. Det var ruskigt kul.

Imorgon är det Onsdag och då blir det träna fotboll. Ska testa och känna hur det känns. Har ju inte tränat fotboll på riktigt länge nu. Har varit så förkyld en längre period. Kommer väl vara halvdöd på torsdagen för jag har noll kondis kvar och inga muskler heller. Men ska bli kul träna i allafall.  

Igår var det tjejkväll med Elena igen. Tack för en toppenrolig kväll :)


Nu blir det fortsätta städningen i mitt kök och sen fortsätta vidare med badrummet :P Kul när det blir fint hemma och jag har något att göra :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0