Uppe med Tuppen idag igen.

Pigg och glad kl 4 idag. Jag gjorde allt för att somna om men icket. Det var omöjligt. Slog till och med igång en ljudbok. Men nej, jag var vaken.

Men jag orkade inte blogga den tiden. Så jag la mig på spikmattan och blundade men somnade inte :S
Så nu lär jag väl vara död ikväll igen. Jag somnade före 21 igår. Visst är det skönt vara pigg på morgonen men nog vill jag gärna sova tills klockan ringer.

Idag jobbar jag till 17 så det blir en sen dag för sonen på fritids men det kan inte hjälpas.

Helgen ska bli trevlig, men helgerna är alltid trevliga :) Får se vad helgen kommer att bestå av men är det inte alltför kallt så kanske man får åka lite skoter. Det skulle vara mycket roligt. Det är ju inte så ofta jag gör det.

Ha en bra dag nu allihopa.

Det ska jag ha :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0