Sol och Bad...

Idag har det verkligen varit en toppenfin dag här uppe. Jag cyklade iväg till mina föräldrar med sonen. Och min cykel pajjade på vägen dit, tur det fanns en reservcykel åt mig där. Jag träffade min moster där och hennes sambo, mycket trevligt. Sen väntade jag och Jon in min lillebror och cyklade iväg till en mycket fin badstrand i sunderbyn :)

Solade och badade ett bra tag, Jon var helnöjd och så även jag. Längesen jag njutit av att simma i Luleälven :P

När vi kom tillbaka från stranden stod maten och väntade på oss, vi fick pasta och kyckling. Mycket gott var det.

Sen efter ytterligare ett tag i en solstol började vi cykla hemåt, sen efter en stund så lyckades Jon cykla i en grop i diket och off sa det och luften försvann ur hans cykeldäck. DÅ var det promenera hem den lilla bit som var kvar. Det vart en ordentlig punktering på det däcket så nu blir det promenera tills jag fixat däcket.

Imorgon, då ska vi till Veronica och då blir det fara på stranden med barnen och prata goja och njuta av vädret och tillvaron.

Du vet vem du är, Du är saknad :) Puss

Semesterbilder inkommer på bloggen när jag har lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0