usch å fy

Då var det måndag morgon och jag är inte det vidare sugen på att göra något alls. Jag är inte alls pigg men det är bara kämpa på och åka på jobbet. Undra vad jag har på gång i kroppen....

Jag la mig igår vid rätt normal tid och jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Jag hade sådan hemsk frossa, nu känner jag mig allmänt hängig och inte alls på humör.

Har inte så mycket att skriva nu för tiden. Har ju det så himla bra, förutom att jag verkligen inte vill bo kvar i min lägenhet. Inte kul att nästan ha ångest när man är hemma. Skulle så gärna vilja hitta ett radhus med lite tomt man kan hyra. Jag har nog insett att jag inte är någon lägenhetstjej...

Kram på er mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0