Framtidsplaner

Ja idag har jag tagit tag i mina framtidsplaner :)
Jag ska läsa in 2 ämnen jag saknar, sen ska jag söka in till sjuksköterska som börjar våren 2011 :)
Det som är så bra med det är att den är på distans :) Det gillar jag, har funderat ett bra tag nu på detta. Men nu är jag mogen för det.
Det är lättare att få andra jobb framöver om man har utbildningoch jag tror att det skulle passa mig utmärkt :)

Har varit en usel dag idag, trött och hängig hela dagen, lite småfebrig men ta mig fan!! Jag ska på jobbet imorgon oavsett, det är snart påsk och då får jag vara ledig och umgås med underbara människor :)

Älskar dig min Nicke, Maria, Nickes syster trivs jag mycket bra med, barnen är söta som socker och Veronicas familj är så söta dom med :) Ska bli skönt komma bort från stan och ut till lantlivet :) Trivs mycket bra hos min Nicke i huset. Så skönt så.
Är längesen jag firade påsk med människor som betyder så mycket för mig. Veronica har funnits för mig i vått och torrt och så kommer det att förbli.

När buggkursen är slut då kommer vi och hälsar på i Kiruna hos Jenny och Jocke. Fan, vad jag längtar.

Kära vänner som jag pratat med idag vet vad som sker just nu. Tänker inte tänka mer på det utan fullständigt strunta i det och le som om jag aldrig gjort annat i mitt liv.

Nej nu tycker jag det får vara torsdag :) Så jag får åka till Nicke :)

Puss och Kram kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0