Full rulle

:)
Har haft fullt upp hela förra veckan och helgen. Nu ser det ut att bli full rulle även denna vecka. Gör mig då inget alls. Imorgon är det tisdag och då far jag till min syster efter jobbet. Jobbar dock till 17.30 imorrn :S
I veckan ska jag hjälpa min syster med tvillingarna och vi ska även baka fika till deras 1 års kalas :)

Sen har vi ju buggen på torsdag :)
Sen är det fredag och då får jag och Jon besök ;) Yippie, jag ska däremot på avslutningsdans med buggen men Jon ska få vara här hemma med N. Men det handlar ju inte om så många timmar.

Lördag är det kalas från kl 13 som gäller, då ska tvillingarna firas :)

Nej nu ska jag äta upp min frukost och sen göra mig klar för jobbet.

Puss och Kram

ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Karro

Ursäkta att det tog ett tag för mig att upptäcka dig på bussen.

2010-03-14 @ 10:28:30
Postat av: Emilianann

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 13:54:51
URL: http://emilianann.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0