Ja då var det

Onsdag och jag är usel på blogga!!

Men det får man vara ibland, har helt enkelt inte haft tid att blogga. Fullt upp i mitt liv med buggen, sonen och jobbet och en massa annat roligt.

Buggen är fruktansvärt rolig nu när man börjar kunna saker och ting. Anmälde mig i Måndags till fortsättningskurs i bugg. Nu håller jag tummarna för att jag kommer med på den. Den startar den 21/3.
Fram tills dess är tösen fullbokad, konstaterade just det. Till helgen ska vi vara barnvakt till systers tvillingar, buggkurs på söndagen, hälsa på mina föräldrar som renoverar köket, hälsa på lite folk. Ja fullt upp helt enkelt.

Sen nästa vecka ska jag vara hos min syster i några dagar efter jobbet och sova där och hjälpa henne med tvillingarna. Sen så har vi ju torsdagsdansen också denna vecka och nästa vecka. 12 mars fyller tvillingarna år, så även min bror men blir kalas den 13 mars. Då fyller älskade Veronica år :)
12 Mars är det även avslutningsdans för mig och 14 mars är sista kursomgången.
18 mars skulle Luleå Bugg och Swing ha någon sorts bugg tävling och kora en Champ av något slag. Kommer ej ihåg vad dom kallade det. Sen samma kväll är det Scotts på Cleo, ska eventuellt åka dit med min kära arbetskollega :)

Tusen tack Jeanette och Nils för att ni har fått mig att börja gå buggkurs, skulle inte byta buggen mot någon annan aktivitet. Det är det roligaste jag har tagit mig för att göra. Roligt att man själv märker att man utvecklas :)

2 dagar kvar innan Fredag, jag längtar. Inte nu för att det blir helg och man får vara ledig utan för att jag ska få umgås och ha det så mysigt och trevligt.

Veronica, vännen min, hoppas du klarar av att sluta röka :) Jag håller mina tummar, vet hur tufft det är då jag själv slutat snusa för ca 4 månader sen. Fy fan vad vi är bra :P

Nu kära läsare ska jag ta och se en film och krypa ner under en filt i soffan

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: karro

såg i dagens tidning att ica maxi sålde garn för 10 kr/st.

vet dock inte kvaliten men du kan ju åka dit och kolla.

2010-03-05 @ 09:18:26
Postat av: Kjellsigrun

Nice security code. Does it work?

2011-12-02 @ 08:45:34
URL: http://kjellsigrun.blog24h.com
Postat av: E-M

What do you meen by that? What is that´s work with my blog? I like my style on it and so far nothing has gone wrong with it...

2011-12-09 @ 23:11:41
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0