Mer snö

Nu får det vara nog på snön som faller ner. Har inte vi fått nog nu? Det tycker då jag men tydligen tycker inte vädergudarna samma sak.
Tack och Lov för att man bor i hyresrätt och slipper skotta snö :P

Jon har sovit dåligt i natt, det har även jag gjort. Jon är svullen på högersida på bakhuvudet och har ont under höger öra, undra om det är någon öroninflammation på gång? Han säger att det känns som om han har massor med vatten i örat men vart skulle han fått det ifrån? Blir det inte bättre och framför allt blir det sämre då ringer jag då vårdcentralen. Är inte roligt när han har ont och man inte vet varför, han har ingen feber i allafall. Skolan får han gå till så får dom väl ringa om han inte orkar vara där.

Jobbar till 17 idag och det är jag inte alls upplagd för.

Men men, snart blir det bättre tider. Längtar tills jag får börja läsa in ämnena jag saknar så jag kan söka in till sjuksköterska :)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag tror de är min älskade pappa som bett om all snö nu när han inte behöver skotta mer...

Han njuter nog uppe i HIMLEN nu när han har sett alla kollegor jobba som dom har gjort.... Han hatade vinter och få skotta snö så han har nog gjort de här:)

2010-04-08 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0