Piggelin pys

En pigg mamma och son idag :) Jag somnade vid 20 och vaknade utvilad kl 6 :) Och min älskade son låg tyst och snällt i sin säng och väntade på att klockan skulle ringa.

Idag är det torsdag, då är det nästan fredag :P Idag är det jobb, lite stress och dans som gäller. Först torsdagsdans och sen Scotts på Cleo. Då en av mina läsare begärt en rapport av Scotts kommer jag att skriva om det besöket på Måndag. För före det lär jag inte sitta vid datorn.

Jon han ska få åka till sin mormor och morfar idag och jag kommer dit efter Cleo och sover några timmar innan det är dags att kliva upp och göra sig färdig för jobbet. Fredag imorgon och då drar jag iväg till Övertorneå. Så skönt det ska bli att komma sig iväg från lägenheten till friheten i ett hus. Så mycket att se fram emot nu så här på Torsdagsmorgonen.

Jenny, hoppas allt har gått som det skulle :) Håller alla tummar och tår, snart kommer vi norrut:)

Veronica, du har haft en tung vinter och vår. Hoppas det inte blir något mer elände nu. Ska bli så roligt i Påsk när ni kommer upp.

Elena, nu tycker jag att mars ska vara slut för din skull så du får flytta till din nya lägenhet :)

Tänker på dig du underbara man :)

Sköt om er kära vänner och alla andra som får för sig läsa min blogg :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0