Te, macka och musik

Underbar morgon, bortsett från att lilleman vaknade före klockan ringde. Solen skiner, tekoppen står bredvid mig och jobbet väntar.
Har hänt mycket jobbrelaterade saker här i veckan och det är inget jag kommer skriva om. Har ju pratat om det med mina kära vänner :)

Ni får ursäkta att blogginläggen kommer så glest men förra veckan var jag inte hemma. Då bodde jag hos min syster och nu under helgen har det varit fullt upp med kalas.

Nu är nybörjarkursen i bugg slut, så nu är jag anmäld till fortsättningskursen som startar 21/3.

Denna vecka består av jobb, mys med älskade sonen och dans på torsdag på bergnäsgården och sen fortsätter jag på Cleo och Scotts.

Jag ångrar mycket att jag inte anmälde mig tidigare till bugg, för det är det roligaste jag lärt mig. Kommer hålla igång med dans varje torsdag. Helgerna är heliga för mig, antingen hittar jag på saker med jon och nicke eller så är jag hos nicke.

Kommer vara helt underbart åka uppåt och åka skoter och njuta av vårvädret. Tur att veckorna går fort så man får helg fort :)

Nej nu ska jag fortsätta njuta av mina goda kopp Te, lyssna på musik och kramas med min älskade son.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0