Aj, Aj, Aj

Sov som en jävla kratta i natt. Ursäkta min svordom men jag skriver rakt från hjärtat. Då kan det bli så ibland. Är inte alls nå piggare idag än igår. Har ont på mycket ovanliga ställen, mår illa och känner mig så hemskt jävla trött! Jag orkar ingenting, läkarna vet inte vad som är galet annat än att jag hade lågt blodvärde. Så fick järntabletter för det. Men inte mår jag bättre för det!

Vad fan är det för fel?! Ont i bakhuvudet, armhålorna och ljumskarna. Lymfkörtlarna...
Är så fruktansvärt less på att må så här. Inte kul alls när man inte kan göra något åt det heller....


Saknar min Nicke men jag håller tummarna för att dagarna går fort till helgen.
I kväll blir det plugga Naturkunskap och fortsätta på min labbrapport.
Jon är här, har några bonusdagar med honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0