Älg efter vägen

Ja då är jag hemma då :S Hade gärna stannat kvar hos Nicke men pengarna rullar ju inte in på kontot av sig självt. Bonus idag, Jon kommer. Han ska vara hos mig till Onsdagmorgon och sen kommer han ju igen på fredag :)
Har haft en toppen helg men nu är jag trött i mössan men ingen idé att gå sova nu. Upp kl 02.45 för avfärd mot Luleå med Nicke och hans timmerbil. Och inte ska ni tro jag sov nå efter vägen heller, Nej absolut inte. Jag kunde inte hur väl jag än försökte, sen gav jag upp. Har hunnit med att se älg, ren och en orre efter vägen plus en massa andra pippifåglar:)  

Vilket toppenväder vi har haft i helgen. Jag har fått årets första solbränna och den kom fort. Men är man ute i trädgården och grejar på, så då får man lätt färg. Inte fan har jag ro ligga eller sitta still. Nog ska det helst hända saker för att jag ska trivas. Vi har bara grillat och mått gott och sett på hockeyn. Sverige utklassade ju Kanada igår i hockey-vm...

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för nu...men frukost ska ätas, håret och kläder ska fixas, sen är man väl redo för jobbet. Kanske jag lägger mig en stund före det. Blev så hemskt trött, men det återstår att se.

Hoppas ni har en bra dag :)

Puss och kram till dig Nicke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0