Älskade Mats

Oj Vad jag älskar dig :)
Du gör mig så lycklig, och framför allt älskar du mig för den jag är och du försöker inte göra mig till någon jag inte vill vara. Älskar din ärlighet och dina vackra ögon, ditt leende får mig att smälta och ditt skratt får mig att skratta :)
Jag älskar dig för den du är och jag älskar dig för att du är den du är. DU är bäst :) När du skämtar och när du har ditt pillimariska leende och skratt då gör du mig så glad.
Att efter så många år ha hittat kärleken i varandra är helt otroligt. 18 år sen vi första gången lärde känna varandra och mycket har hänt sedan dess. Vi har fått barn båda två på olika håll men nu är det vi två och det är jag så otroligt lycklig över. Jag älskar dig Mats och den kärlek jag känner för dig är så stark.
DU är bäst min älskling :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0