Happyface :)

Ja nu är fröken glad och lycklig, allt på samma gång. Sitter på kalles kiosk och spel i arjeplog och inväntar älsklingen. Han ville ta en kopp kaffe här tillsammans med mig. Jag har fördrivit tiden ett bra tag här nu, och det är så otroligt trevligt personal här :)

Dom har både TV och Internet här, vilken tur för mig. Annars hade tiden gått ruskigt sakta, men snart slutar min älskling jobba och kommer hit. Hade först tänkt gå till min älskling, är inte så långt dit, men det snöar en del ute och jag har en hel del packning. Så ska bli skönt slippa bära det och åka bil istället.

Sen blir det hämta flickorna på dagis... Jag har suttit på en buss i 5 timmar drygt, från kl 07.50-13.05... Men tiden gick förvånansvärt fort. Och förvånad blev jag när jag kollade vad jag hade kvar på busskortet, precis samma summa som när jag fyllde på det. Alltså åkte jag gratis från Luleå, via Skellefteå och Slutligen Arjeplog. Inte dumt det, jag klagar inte...Så vad busschauffören egentligen gjorde emd mitt busskort kan man ju fråga sig men jag fick ju en bussbiljett i allafall... Snart är älsklingen på ingående och min internet tid är snart slut här på Kalles...


Hoppas alla får en fortsatt fin vecka... KOmmer hem på söndag och då blir det dansa bugg direkt... Hinner inte ens hem har jag kommit fram till..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0