Jippe :P

Snart drar jag från stan! Dock med en förkylning men den skiter jag i!!!!
Ska bli så härligt komma upp till Mats :) Eller om det är ner... Hm får fundera på det på min 5 timmar långa bussresa, Hoppas dom har eluttag på bussen annars blir jag ledsen,...
Ska strax äta frukost och sen blir det att väcka lillprinsen som idag ska upp ovanligt mycket tidigare än vanligt och 1 dag tidigare till sin pappa.
Har ju nyss konstaterat att det är snart jul... Blir en mycket ovanlig men helt underbar jul :)
Ska fira jul med Jon nyårshelgen mest troligen, han åker ju till Stockholm med sin pappa, farmor och farfar...
Tror jag är som ett litet barn när det gäller jul för nu längtar jag sjukt mycket. Men först ska jag ha lite semester och Njuta av den med min älskling :)
Ha en bra dag alla.
Puss och kram till dig min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0