Julen Närmar sig

Men det blir väl aldrig som man tänkt sig och nyår blir väl inte heller det...
Men det gör inget :) Så länge jag får vara med älsklingen spelar det faktiskt ingen som helst roll alls.
Jag har blivit förkyld, har legat och fryst hela natten, för att nu sitta och svettas. Bara jag håller mig frisk, FÖR JAG har inte tid att vara sjuk... Fast blir man det är det inget att göra åt tyvärr! Då är det bara gilla läget och tänka Positivt.
Snart ska jag åka iväg mot jobbet, känns riktigt tungt. Har sovit riktigt dåligt i natt. Älsklingen han ligger hemma hos sig alldeles för långt bort och sover. Han jobbar 13-20 den här veckan. Medan jag knogar på och jobbar min dagtid. Jag har dock nytt schema så nu känns dagarna alldeles för långa, men det är bara vänja sig. För den 10e januari börjar jag jobba heltid.
Nej nu är det bäst jag går och fixar håret och allt sånt innan man ska iväg på jobbet.
Ha en bra dag alla.
Puss och kram till dig älskling :)
Snart jul :) Längtar massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0