Onsdag, snart Fredag

Enda fördelen med Onsdag är väl att det snart är Fredag, att jag inte jobbar längre än 14.30 och att jag ska jobba extra idag på ett helt annat ställe.
PÅ Fredag kommer älskade Jon... Dock ingen Mats till helgen... Han ska vara hemma han... Å vad han hittar på det har jag ingen aning om, men det lär jag märka.
Nä måste gå fixa mig resten så jag kommer mig iväg till jobbet även denna dag fast nog hade det varit skönt sova mera. Sover ju som en kratta utan min Mats tyvärr.
Ha en bra dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Karro

En fin låt av Molly Sanden som passar bra in på eran kärlek.



http://www.youtube.com/watch?v=v8tN5pOsyYo&feature=related

2010-11-17 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0