Semester snart men först måste jag....

Jobba lite till :P Sen får jag vara ledig lite extra. Så skönt det ska bli. Längtar massor... Hoppas bara det inte blir lika kallt när jag kommer... Nu hade Mats 28,4 minusgrader, lite i kallaste laget för att kunna vara ute tycker jag.
NU sitter jag och dricker te och har ätit mina mackor. Jag har blivit förkyld men det går åt rätt håll och Jon han är snorig så det räcker och blir över. Stackaren är alldeles grön i näsan...
Idag jobbar jag länge men Jon blir hämtad vid 15 från fritids av Morfar och Mormor. För idag är det Kalasdag hos mormor och morfar för mormor fyller år idag... Så jag åker dit direkt efter jobbet idag :)
Men imorgon efter jobbet då är det semester :P Blir kvällsmys med Jon, gå sova tidigt imorgon, ska lämna Jon kl 6.30 på fritids och sen drar jag. Jons pappa hämtar Jon från fritids en dag tidigare när jag ska iväg.
Idag är det 15 minusgrader ute så snön ligger kvar :)
Ha en bra dag allihopa. Älskling, tänker på dig. Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Steffenmargrethe

Really great site man!!

2012-07-06 @ 13:15:48
URL: http://steffenmargrethe.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0