Sussat sött

Vilken myskväll jag och Jon hade igår...
Vi åt rostade mackor med ost och marmelad, drack Te och såg på dansbandskampen. Efter det var det natti natti för oss båda. Men innan jag somnade pratade jag förstås med älsklingen min. Somnade vid 22 och vaknade dunderförkyld nu på morgonen kl 7.30 drygt och då sov Jon fortfarande. Så nu ska jag Mota Olle vid grind för sjuk ska jag INTE bli. Har så mycket annat som händer så jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Jon är också förkyld, han är nog snäppet värre än mig, han nyser och snorar och låter hes. Blir han sjuk så ska jag anställa morfar som barnvakt medan jag jobbar.
Jag ska dessutom börja packa lite smått, ni vet, tjejer och vad man ska ha med sig på en liten semestertripp kan ta lång tid att packa. Åker tidigt på Torsdag morgon och jag längtar massor. Ska bli skönt komma bort till lugnet och få göra lite annat. Blir alltså en lång helg för mig :)
Längtar efter min Mats men nu är det inte så länge kvar :) Det är tungt ha ett distansförhållande, men det är det värt. För en så underbar kille som Mats finns inte. Att han nu råkas bo 23,6 mil bort det gör inget för kärlek övervinner allt. Vill man så går allt har jag lärt mig!! Har man ingen vilja då går inget oavsett vad det är....
Nu kanske jag skulle kliva upp och göra frukost... Sen är det bara sätta igång med allt tråkigt så som disken, vika tvätt och börja fundera på packningen och alla kläder.
För att inte tala om ytterkläder. Ska ju vara ute i snön en hel del, göra snöänglar och åka i backen :)
Ha en bra dag alla :)
Puss och Kram till dig älsklingen min :)

Kommentarer
Postat av: Noahmaia

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-07-06 @ 19:07:20
URL: http://noahmaia.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0