Underbara Tisdag, Kanske inte

Jobbar till 17 idag, så jag vet inte om denna Tisdag är så underbar egentligen...
Men något positivt, jag ska klippa mig idag, eller en frisör ska göra det. Vet dock inte hur jag vill ha håret men det brukar lösa sig i slutändan. Ibland brukar det bli så att jag ger frisören fria händer och säger, Klipp det du tycker, bara det blir fint och är lätt att fixa på morgonen innan man ska till jobbet...
I natt så sov jag lite bättre men inte riktigt bra... Hoppas jag får tillbaka min sömn snart för jag behöver sova så jag orkar så som jag brukar.
Igår när jag kom hem från jobbet så fixade jag lite julmys i min lägenhet och när Jon kommer på Fredag ska vi fixa resten tillsammans.
Till helgen ska vi i allafall och julbaka hos min älskade syster. Det ska bli mycket trevligt. Och på Söndag har jag sista buggkurs tillfället. Vad trist det ska bli utan buggkurs... Få se om jag anmäler mig till träningsgruppen... Borde göra det så jag kan hålla igång buggen på ett bra sätt och samtidigt kanske utvecklas mer. I söndags lärde jag mig något som heter kick and change... Det var inte det lättaste...
Så det måste jag nöta in...
Nej nu är det bara fortsätta här...
Ha en bra dag alla, tänker på er alla nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0